Jak to działa?
1. REJESTRACJA
Nie masz konta w systemie Piaseczyński Rower Miejski? Pobierz aplikację Nextbike lub wejdź na stronę piaseczynskirower.pl.
Następnie wybierz „Rejestracja” i postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami.
Aby aktywować konto wpłać opłatę inicjalną i kliknij w link weryfikacyjny.
2.WYPOŻYCZENIE
Chcesz wypożyczyć rower? Uruchom aplikację Nextbike, a następnie zeskanuj kod QR
znajdujący się na rowerze lub wpisz numer roweru. Kliknij „Wypożycz rower” i gotowe.
Blokada O-lock znajdująca się na tylnym kole, otworzy się automatycznie.
Pamiętaj, że możesz też zadzwonić na infolinię, pomożemy!
3. ZWROT – teraz jest jeszcze łatwiej!
Wystarczy zamknąć blokadę O-lock znajdującą się na tylnym kole, rower zwróci się automatycznie.
WAŻNE! Możesz zrobić przerwę w podróży i postój poza stacją, ale zwróć rower koniecznie na stacji Piaseczyńskiego Roweru Miejskiego.
4. POSTÓJ
Potrzebujesz przerwy w wypożyczeniu, a nie chcesz zwracać roweru? Skorzystaj z Postoju w aplikacji.
Wybierz aktywne wypożyczenie, wciśnij „Zaparkuj” i potwierdź.
Teraz możesz opuścić blokadę O-lock bez zwracania roweru.
Chcesz jechać dalej? Wybierz „Wznów” w aplikacji, a O-lock otworzy się automatycznie.
Najczęściej zadawane pytania
Tak, jeżeli ukończyło 13 lat i rodzic lub opiekun prawny wyrazi na to zgodę. Zgodę należy zeskanować i wysłać w formie elektronicznej/papierowej na adres operatora. Wzór zgody dostępny jest w zakładce REGULAMIN. Przy rejestracji należy podać dane małoletniego, który będzie korzystał z konta.
Konto doładujesz po zalogowaniu się do aplikacji mobilnej lub strony internetowej. Dostępne sposoby płatności to m.in. płatność kartą, przelewem lub BLIK-em.
Wejdź do aplikacji mobilnej lub na stronę internetową i skorzystaj z opcji „ZAPOMNIAŁEM PIN”/„ZAPOMNIAŁEŚ PIN?”.
Upewnij się, czy dokończyłeś proces rejestracyjny tj. uzupełniłeś wszystkie wymagane dane na koncie oraz kliknąłeś w link aktywacyjny przesłany na e-mail. Jeżeli są trudności ze znalezieniem wiadomości od nas, sprawdź czy przypadkiem nie trafił do spamu lub skontaktuj się z nami 😉
Konto jest aktywne, gdy jest na nim utrzymywany jest minimalne saldo w wysokości 10 zł .
Założenie konta w jednym z systemów umożliwia korzystanie z wypożyczalni rowerów w innych miastach, o ile te systemy dopuszczają taką możliwość.
Dyspozycję usunięcia konta możesz przesłać mailem lub listem.
Pamiętaj! Przed usunięciem uzupełnij środki na swoim koncie do salda równego 0 zł. Jeśli masz niewykorzystane środki na koncie, we wniosku podaj numer konta bankowego do ich zwrotu.
Sprawdź poprawność ustawienia tylnego koła – powinno być ustawione równo w stosunku do blokady o-lock, tak, aby mogła je objąć bez dotykania do szprychy.
W przypadku dalszych trudności ze zwrotem roweru skontaktuj się z BOK.
Sprawdź poprawność ustawienia blokady O-lock – nie powinna dotykać szprychy roweru. Jeśli zawadza, zmień pozycję tylnego koła.
W przypadku dalszych trudności skorzystaj z opcji „OTWÓRZ ZAMEK” dostępnej na wypożyczeniu.
Możesz zrobić przerwę w podróży i postój poza stacją, ale zwróć rower koniecznie na stacji Piaseczyńskiego Roweru Miejskiego. Stojaki na stacjach służą jedynie jako oparcie dla rowerów. Rower można wstawić do stojaka, ale trzeba zamknąć blokadę o-lock żeby go zwrócić.
Lokalizacje stacji znajdziesz na stronie internetowej w zakładce „MAPA STACJI” oraz w aplikacji mobilnej Nextbike.
Na jedno konto wypożyczysz jednocześnie maksymalnie 4 rowery.
Wypożyczony przez Ciebie rower został skradziony? O zajściu niezwłocznie poinformuj naszego Konsultanta, kontaktując się z BOK.
Gdy podczas wypożyczenia roweru dojdzie do wypadku czy kolizji spisz oświadczenia i/lub wezwij na miejsce zdarzenia Policję. Co więcej, pamiętaj, aby poinformować o zajściu BOK, w czasie maksymalnie do 24 godzin od momentu zdarzenia.
Informacje zawierającą numer roweru wraz z opisem usterki przekaż poprzez aplikację mobilną, stronę internetową lub kontakt z BOK. Nasz serwis usunie usterki tak szybko, jak to możliwe, a Twoje zgłoszenie pozwoli na jeszcze szybszą interwencję! Dziękujemy!
Aktualności
W dniach 16-22 września obchodzimy Europejski Tydzień Mobilności, a jego zwieńczeniem jest czwartkowy Dzień Bez Samochodu. Użytkownicy większości systemów rowerowych, których operatorem jest Nextbike Polska, będą mogli przez godzinę jeździć za darmo. Do obchodów zwieńczenia tegorocznego Europejskiego Tygodnia Mobilności (16-22.09) tradycyjnie włączył się operator systemów rowerów publicznych, firma Nextbike Polska, która w czwartek, 22 […]
Dziś, 22 września obchodzimy Dzień Bez Samochodu. Użytkownicy większości systemów rowerowych, których operatorem jest Nextbike Polska, będą mogli przez godzinę jeździć za darmo. Do obchodów zwieńczenia tegorocznego Europejskiego Tygodnia Zrównoważonego Transportu (16-22.09) tradycyjnie włączył się operator systemów rowerów publicznych, firma Nextbike Polska, który w środę, 22 września zapewni użytkownikom Rowerów Miejskich dłuższy darmowy czas wypożyczenia. […]
Już we wtorek (22 września) doroczny Dzień bez samochodu. Użytkownicy wielu systemów rowerowych, których operatorem jest Nextbike Polska, będą mogli przez godzinę jeździć za darmo. Do obchodów zwieńczenia tegorocznego Europejskiego Tygodnia Zrównoważonego Transportu (16-22.09) tradycyjnie włączył się operator systemów rowerów publicznych, firma Nextbike Polska, który we wtorek, 22 września zapewni użytkownikom Piaseczyńskiego Roweru Miejskiego dłuższy […]
DANE KONTAKTOWE
Biuro Obsługi Klienta
Czynne całodobowo
Poza sezonem: od poniedziałku do piątku w godzinach: 8.00-16.00
tel.: +48 22 244 13 13
(koszt połączenia zgodny z taryfami operatorów)
Reklamacje i zapytania
[email protected]
Sprzedaż powierzchni reklamowej na rowerach
+48 690 855 170
[email protected]
Stacje sponsorskie
tel. +48 690 855 170
[email protected]
Biuro
tel. +48 22 208 99 90
[email protected]
Nextbike Polska S.A.
ul. Przasnyska 6B, 01-756 Warszawa
KRS 0000646950
NIP: 895-198-10-07
REGON: 021336152
ADRES KORESPONDENCYJNY
Nextbike Polska S.A.
ul. Przasnyska 6B, 01-756 Warszawa